My High School Year

Verhuist

Het voelt al weer een tijdje geleden sinds mijn laatste blog en er is zoveel gebeurd. Het grootste is wel dat ik met mijn hele gastfamilie ben verhuist van Fort Polk, Louisiana naar Hinesville, Georgia maar ik heb nog wel meer leuke dingen beleeft. Sinds het laatste blog begon school voor mij wel wat af te lopen. Grote projecten en cijfers begonnen al niet meer echt uit te maken omdat ik toch niet meer voor het einde van de projecten er zou zijn. Dit maakte het allemaal wat relaxter op school voor mij. Rond deze tijd begonnen we ook al met het inpakken van sommige spullen in huis en hadden we allemaal het gevoel dat het nu echt werd. Ja de tijd vloog en we hadden constant dingen die we aan het afronden waren zoals sport voor de kinderen etc. Het inpakken en verhuizen zelf was nog een heleboel werk. Ik had zelf maar een paar koffers met spullen maar Cody en Megan hadden spullen die ze drie jaar lang hadden weg gestouwd in alle kasten. Dus de hele maand Oktober was in de avonden meestal boven dingen aan het inpakken zijn tot de laatste dagen wat waren aangebroken. Ik heb ook voordat ik weg ging nog een paar dingen met vrienden als afscheid gedaan zoals naar de film en paintballen. Dat was wel een mooie afsluiter voor mijn tijd in Leesville. Dus dan was het eindelijk zover. De 23e had Cody de verhuiswagen al opgehaald en begonnen ik en Cody met het inladen van het meubilair en grote dozen. Dit waren zware dagen. Want het aller zwaarste staat natuurlijk boven in de slaapkamers met een smalle trap als enige weg naar beneden. Maar toen dat allemaal ingeladen was en we fysiek er wel doorheen zaten mochten we tot 3 uur ’s nachts doorgaan om het huis nog eens schoon te maken. Want op de ochtend van vertrek zouden er mensen van Fort Polk komen om het huis te inspecteren en te bezien of Cody en Megan hun borg voor het huis terug verdiende. Gelukkig ]bleek dit de volgende morgen allemaal wel in orde te zijn en waren we klaar voor vertrek. Dus op de 25e vertrokken we en na in een hotel te hebben overnacht diezelfde avond kwamen we aan in Hinesville. De route die we hadden genomen had een boel file in Louisiana en Florida dus we hebben er behoorlijk wat meer uren over gedaan dan nodig was geweest. Toen we Hinesville binnenreden zagen we gelijk al winkels die we in Leesville niet hadden en het gevoel was al aardig goed. Maar toen we onze wijk binnen reden hadden we wel door dat we in een rijke wijk kwamen te wonen aan de huizen en autos the zien. Na alles wat redelijk te hebben uitgepakt en hier en daar al wat te zijn geweest, zoals in de grote stad Savannah onder andere, heb ik wel een goed gevoel over Hinesville. Ik ben ook al naar school geweest voor een week en het is natuurlijk weer opnieuw mensen leren kennen en de school uitvogelen, maar ik voel me al beter over school dan toen dat ik in Leesville begon. Na de kerstvakantie begint het tweede semester ook en dan heeft iedereen weer nieuwe vakken dus dan zal ik in het zelfde bootje als de rest zitten en het moet dan al helemaal wel goedkomen. Ik heb erg zin in de kerstvakantie. Cody is helemaal gek van Kerst, vandaar het huis zo bekleed, en we gaan voor 6 dagen naar North Carolina familie daar van hun bezoeken. Dus dan zie ik die Staat ook voor een gedeelte.

Reacties

Reacties

Anita Aerts

Hoi MArk,
leuk om te lezen. Succes met een tweede keer vrienden maken en wennen op school. Zag ik nou bij de foto's een zwarte pietenpakje voor een van de kinderen? Sinterklaas wordt toch niet gevierd? Of was het een cadeautje uit Nederland? Prettige feestdagen alvast en succes in het nieuwe semester. Groeten Anita

Laura Maris

Leuk verhaal Mark.
We hadden gisteren in Delft ook al een paar Sintplaatjes van je gezien. Veel plezier in je nieuwe woonplaats! Groet van George en Laura.

opa en oma

MARK,WAT EEN LEUKE TIJD HEB JE TOCH,VERHUIZEN EN WEER EEN ANDERE SCHOOL.
EEN HEEL GEZELLIG GAST GEZIN ,NIET SAAI.
MET ONS ALLES GOED
LIEVE GR OPA EN OMA.

Janna Nrinkman

Wat een leuk Verhaal Mark, je beleefd wel allemaal leuke dingen Hart. groeten Janna en Nol

Pieter en Mara

Hey there,
Laatst via skype al ff gesproken maar leuk om weer wat van je te lezen en te zien. Succes met de nieuwe omgeving! Komt vast goed.
Greetz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!