My High School Year

Laatste maand in Louisiana al aangebroken

Ik zag dat het onderhand al weer een behoorlijke tijd geleden was dat ik mijn blog heb bijgewerkt maar voor mij vloog de tijd voorbij. Ondertussen ben ik al één derde van mijn high school year verder. Ik dacht ik zal iedereen even kort op de hoogte stellen. De dagen zijn al tijden in een ritme, school gaat prima qua cijfers en vrienden en mijn familie hier is nogsteeds hartstikke geweldig. School, ja het is nogsteeds zes uur op en vier uur 's middags thuis zijn. Elke dag hetzelfde rooster en heb onderhand wel door wat wel en niet kan bij elke leraar. Zo nu en dan huiswerk en een test en de cijfers gaan goed ,maar het belangrijkste wel is dat ik al ontzettend veel mensen ken waarmee ik erg mee kan opschieten. Het voelt al bijna zoals ik me op het Drachtster Lyceum al die jaren voelde. En ja, de kinderen hebben doordeweeks 's avonds training en we hebben nog wel meer dingen te doen doordeweeks en in het weekend meestal een wedstrijd van Caden waar Mackenzie dan als cheerleader bij is. Een paar leuke die we hebben gedaan laatste tijd waren onder andere de fair en rodeo. Het was een week lang in Leesville en door heel Louisiana waren er fairs. De rodeo op zichzelf duurde een aantal uren en daarna gingen we nog snel naar de kermis die ernaast was. Wat de rodeo vooral was was stieren rijden en kalven ropen. En de kermis natuurlijk van allemaal atracties. Ook was er homecoming een week geleden. Een soort van gala dans. Ik ben daar heen geweest met een groep vrienden. Van te voren gingen we met de groep uit eten en daarna naar de dans. Het was een hartstikke leuke avond en ik kreeg ook een boel mensen die ik ken eens op een andere manier dan in school uniform te zien. Maar al dit zal binnenkort veranderen want er is nu al meer bekent over hoe het gaat zijn in Georgia voor ons. We gaan off-post wonen in een één verdiepings woning in het midden van Hinesville. De school is voor mij ook veel dichterbij daarom. Kan een dik halfuur later op de bus stappen dan. Ook is de school ongeveer even groot qua leerlingen als het Drachtster Lyceum in plaats van de 800 leerlingen die ik nu op Leesville High School is. En heb er ook alle vertrouwen in dat ik het net zo comfortabel kan maken als ik het hier in Louisiana heb kunnen maken. In het algemeen ben ik zeer enthousiast over voor het eerst echt verhuizen en ook een ander deel van Amerika zo te zien. Als we er aankomen en een beetje gesseteld zijn zal ik wel weer een housetour video maken.

Reacties

Reacties

Chris en Margriet

Goedemorgen Mark,

Goed om te horen dat je je draai gevonden hebt in Amerika.
Verhuizen is altijd weer spannend, maar je kunt nog een maand op deze high school blijven.
Ik zag laatst leuke foto's voorbij komen met mede studenten.
Nog een hele fijne tijd toegewenst,

Groeten; Margriet, Chris, Jensen, Ilse en Coert.

Sytske en Rinse.

Hoi Mark,leuk om weer een verhaal van je te lezen.Fijn dat Je het zo naar je zin hebt.Natuurlijk hoor ik ook heel veel van je moeder tijdens het sporten!!!.Je zag er maar prachtig uit op de homecoming en ook nog wat moois aan je zijde ???? Nog een fijne tijd gewenst en succes met de verhuizing.

Marlies en Wim

Wat een leuk en enthousiast verhaal, Mark!
Succes je laatste maand daar, goede verhuizing en we kijken weer uit naar je nieuwe blog.

Groetjes, Wim en Marlies.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!